Vítej na serveru Satelit - Technický magazín
Vyhledávat
Satelit - Technický magazín
Hlavní Menu
  • Domů
  • Témata
  • Sekce
  • Diskuze
  • Zprávy
  • Download
  • WWW odkazy
  • Doporučte nás
  • Seznam uživatelů
  • Váš účet
  • Odešli novinky
  • Statistika
  • Top 10
  • FAQ

  • Naše akce
    Pokud se chcete podívat, jak to vypadalo na akcích, kterých jsem se zúčastnil, tak můžete zde.

    Test zařízení během červnového PA proběhl úspěšně a budeme se tedy těšit na spojení v Polním dnu 2009 pod značkou OL4A z JO60RN.

    Spřátelené weby



    Speednet, s.r.o. Váš spolehlivý ISP v Teplicích






    Kdo je online?
    Satelit si čte 14 hostů a 0 registrovaných návštěvníků.


    Moderováno uživatelem: Vasek
    Satelit - Technický magazín Forum Index » » Dekódování TV » » Sky Digital
      
    Satelit - Technický magazín Forum Index
    Autor Sky Digital
    Anonymous
    Nezaregistrovaný uživatel
      Posláno: 2006-04-16 22:19

    Mám prosbu, jsem nováček, koupila jsem si satelit Mascom 1MC 1110 CR-CI a mám 2 možnosti na volné sloty, jeden asi na čipovou kartu a jeden je širší.
    Prosím nesmějte se mi, já tomu fakt nerozumím. Chtěla jsem ho kvůli English, tak zatím poslouchám BBS a Sky News. Poradte prosím, jak se dostanu k příjmu programů Discovery Channel - všechny formy,
    Animal Planet a National Geografic??
    Co musím sehnat a kolik to stojí a kolik jsou roční poplatky? Kam se obrátit? Díky moc. null


     Quote
    Valenta

    Joined: Nov 10, 2000
    Příspěvků: 317
    Od:
      Posláno: 2006-04-18 08:56